Avatar billede ProffessorBaltazar Nybegynder
23. juli 2010 - 00:03 Der er 5 kommentarer

Hvordan samler jeg alle filerne til en fil???

Hejsa

Jeg har modtaget en del filer med musik fra vinyl. Det er hovedsageligt megamix samt radio optagelser fra 80`erne.

Hvert megamix er feks. "splittet" op således at der er en fil for hvert musik stykke, så der kan feks. være 14 filer i nr rækkefølge.
Jeg vil gerne høre om der er nogen der ved/ kender et rigtig nemt program der kan samle disse filer?

Alle filerne har samme data MPEG Layer 3-lyd, Bithastighed 128 kbps og variere i størelse.

Jeg har siddet og nørklet med Audacity, samt WavePad Sound Editor. Disse programmer kan helt sikkert klare opgaven men jeg har ikke de fornødne kund/kendskaber til at klare opgaven, derfor hendvender jeg mig til jer ;-)

mvh P.B.
Avatar billede stigmeyer Nybegynder
23. juli 2010 - 09:27 #1
Der er noget det hedder MP3 Joiner - den kan sådan set kun sætte flere MP3 filer sammen til én MP3 fil - men der er vel også nok i din situation? :)

Den ser ud til at være "gratis" men du skal nok leve med at den popper op med en reklame for hele deres pakke når du har "joinet" nogen filer...

http://www.movietoolbox.com/mp3_joiner.html
Avatar billede ProffessorBaltazar Nybegynder
23. juli 2010 - 10:14 #2
Hej StigMeyer
Programmet fungere sikkert som det skal men jeg får beskeden:
Is not a valid mpeg file ????
Når jeg vil Joine
Mon jeg skal have fat i det prog som er blevet brugt til at splitte musik udsendelsen med eller har du en ide ?..
Avatar billede stigmeyer Nybegynder
23. juli 2010 - 10:21 #3
Kan du afspille filerne - og i så fald i hvilket program?

Mit bedste bud er at der er noget bøvl med det "codec" programmet forsøger at åbne filerne med...
Avatar billede ProffessorBaltazar Nybegynder
23. juli 2010 - 23:30 #4
Ja jeg kan godt afspille filerne og kan både bruge ITunes og Mediaplayer, intet problem.
Jeg kan også afspille de enkelte filer.

I dit forslag fandt jeg et program der hedder Easy Video Joiner. Det kunne samle filerne ?????  til mpeg filer.

Har du et svar på hvoffor lige et video redigerings prog kan klare opgaven ?
Avatar billede stigmeyer Nybegynder
24. juli 2010 - 14:17 #5
Helt blank - men hvis Easy Video Joiner virker og er gratis, så er det jo fint :)