Avatar billede 2802OLE Nybegynder
22. juli 2010 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på nettet

Jeg skal have en Acer Travelmate 2310 på nettet. Netkortet fungerer. Driver er Atheros. Styresystemet er XP. jeg har fundet den trådløse forbindelse som de andre computere i lejligheden bruger, men denne kan bare ikke komme på.
Der er forbindelse, men når jeg åbner explorer, kan den ikke vise websiden. Når jeg laver en diagnostisering, skriver den at det kan skyldes indstillinger for Firewall for HTTP-port(80), HTTPS-port(443) og FTP-port(21). Jeg har både har firewall til og fra, men intet virker.
hvad gør jeg?
Avatar billede Blandy Praktikant
22. juli 2010 - 12:53 #1
Er der en gult trekant nede ved din internetforbindelse nede i højre hjørne? Er der intastet en statisk ip på maskinen evt?
Avatar billede 2802OLE Nybegynder
22. juli 2010 - 21:48 #2
Nej der er ingen gul trekant. Signalstyrken er i top. Der er en fast IP adresse på computeren.
Der er altså hul igennem til computeren, men jeg kan bare ikke få min eksplorer til at vise websider
Avatar billede 2802OLE Nybegynder
16. december 2010 - 21:18 #3
Jeg lukker den her...