Avatar billede ravnemor Juniormester
21. juli 2010 - 21:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Leder efter sang

Jeg leder efter en sang som vist nok er sunget af en standup komiker eller flere. Der synges nogle linier og når man så tror at der kommer noget frækt i sidste ord, så slå den over i noget helt og aldeles ikke-frækt. SOm feks.

Jeg vil slikke din....pause......tallerken

Mente Amin Jensen havde sunget den, men der er så meget at søge igennem med ham på youtube, når jeg ikke har andet end det.

Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juli 2010 - 21:13 #1
det er nok snarere 'ørkenens sønner' du skal lede efter.
Avatar billede ravnemor Juniormester
21. juli 2010 - 21:16 #2
Nåe ja, det kan jeg da godt høre for mig :))

Har du en titel eller noget ?
Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
21. juli 2010 - 22:38 #3
hmm ja det er da helt klart ørkenens sønner.. men skal nok have den eksakte sætning for at kunne give et svar på hvilken sang det er for ja alle deres sange næsten er sådan.. men det minder mest af alt fra noget i show 1
Avatar billede ravnemor Juniormester
21. juli 2010 - 23:00 #4
Ja gid jeg havde en præcis sætning, så havde jeg sikkert kunne google den....

Har hørt en del med dem nu på youtube, men kan ikke helt finde lige den jeg leder efter.

Husker ordet musse og i sætningen efter forventer man de vil synge k**** fordi det rimer, men der ændrer de så på det så det  bliver noget helt andet.

Det kan måske også være linje 3, men de har måske begge sunget den
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juli 2010 - 01:40 #5
Ved ikke om denne er sunget af nogen af de nævnte:
http://blog.tv2.dk/gunnar_hundens_blokverden/entry274353.html

Men en af versene er:
Jeg gik i skoven med to pir'
den ene hun hed Musse,
og I må tro mig når jeg sir'
hun had' en mægtig - hat på
Avatar billede Blandy Praktikant
22. juli 2010 - 08:36 #6
Det kan også være dan andersen du mener;)

http://www.youtube.com/watch?v=hC9F3A8c2DI
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2010 - 09:15 #7
http://www.fissefissefezfez.dk/snitzforum/post.asp?method=ReplyQuote&REPLY_ID=754&TOPIC_ID=51&FORUM_ID=11

Her synger Ørkenens sønner molak molak mak mak mak.

Musse indgår her.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juli 2010 - 10:22 #8
Den samme sang jeg linkede til.  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2010 - 15:56 #9
Nå der koncentrerede jeg mig for meget på Ørkenens sønner, og overså vejmand's link. Sorry.
Avatar billede ravnemor Juniormester
22. juli 2010 - 16:06 #10
Det lyder helt bestemt som molak molak, for det er ikke ham Andersen.

Har søgt højt og lavt på en version af ørkenens sønner på youtube, for kunne jo godt tænke mig at høre dem synge den. Jeg hører lidt en slutning som går lidt anderledes end melodien på molak, så måske det er Elverhøj jeg hører, som også er nævnt i linket fra 220661
Avatar billede ravnemor Juniormester
18. august 2010 - 16:50 #11
Vejmand....smid dub are et svar :) Og tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2010 - 16:58 #12
Velbekomme, du får da bare et svar mere.  :-)
Avatar billede ravnemor Juniormester
18. august 2010 - 17:01 #13
Nåe ja du havde jo lagt.....:)