Avatar billede Soer9960 Nybegynder
16. juli 2010 - 14:05 Der er 8 kommentarer

Ny bærbar pc

Hvad er det bedste pc mærke (bærbar) som trækker spil bedst (ikke en gamer)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2010 - 15:16 #1
Det spørgsmål kan man ikke rigtig svare på, for det afhænger vist meget af folks præferencer, så du skal nok være lidt mere præcis.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
16. juli 2010 - 17:45 #2
Pyhh ha... Svært at svare på, men ville nok kigge i retningen af ASUS eller MSI. Det er to virkelig gode kvalitets-mærker som bruger nogle ordentlige komponenter. Vil helt klart selv kigge på disse mærker, når jeg skal have ny bærbar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2010 - 18:22 #3
Hvis jeg selv skulle vælge på det tynde grundlag du selv lagde i spørgsmålet, så ville jeg vælge Asus.
1. 2 års fuld garanti (dog ikke netbooks)
2. 1 år på batteri (andre har her kun ½ år)
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
16. juli 2010 - 18:46 #4
John, ville lige rette dig i nr. 2. Kunder har som udgangspunkt 1 års garanti/reklamationsret på batterier til laptops. :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2010 - 19:02 #5
Batteri garanti er en helt anden sag - er du sikker?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
16. juli 2010 - 19:47 #6
Lige endnu en rettelse John... Jeg sidder og kigger på den liste jeg har, over PC-producenter som levere 1 års garanti på batterierne... Det er jo lidt forskelligt, alt efter, hvilket producent man snakker med... Sorry :D Fejl sker! :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2010 - 20:36 #7
np ;)
Avatar billede haverslev Novice
16. juli 2010 - 21:04 #8
takeitorleaveit > hvilke komponenter bruger andre producenter da??

Hvad er det bedste pc mærke (bærbar) som trækker spil bedst (ikke en gamer)
Det skal der meget mere info til, for at pege på bestemte modeller/producent.

bl.a så kan dit behov for spil, jo kun være "HUGO" spillet og så kan alle bærebare jo klare det.
Det kan f.eks også være, at du spiller Metro 2033 og så skal du have en bærebar i den rigtige dyre ende, med minimum
Geforce GTX 260 eller ATI Radeon HD 4870 X2 grafikkort

Det kunne så godt være en ASUS for nu at blive i det mærke, f.eks model ASUS G51J-IX094V

Så du skal faktisk beskrive, hvad og hvilket den skal bruges til