Avatar billede xavis Nybegynder
15. juli 2010 - 23:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afinstallering af Netgear SC101-drivere

Hejsa

Jeg har problemer med at fjerne softwaren/driveren til Netgears Storage Central SC101. Jeg har selvfølgelig prøvet med både Netgears egen uninstall og via Kontrolpanel.
Afinstalleringsapplikationen fryser simpelthen, og hvis jeg prøver at klikke i vinduet kommer der et fint Windows-'ding'.

Jeg kører Windows Vista.

Jeg håber, nogen kan hjælpe - på forhånd tak.
Xavis
16. juli 2010 - 06:31 #1
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html !

Når den er instaleret skal du sansynligvis starte programmet med den berømte:
[HøjreMusseTAst] -> "Kør som Administrator..."
Avatar billede xavis Nybegynder
16. juli 2010 - 08:47 #2
Jeg har kørt programmet - som administrator - og prøvet at afinstallere driverne, men den siger:

"Kunne ikke køre programmets Af-Installation
Kan skyldes ugyldig Af-Installeringskommando!"

Efter den har prøvet at afinstallere kan man stadig godt scanne efter levninger fra installationer, og den finder en masse. Er det sikkert bare at fjerne det hele?? (Der er blandt andet nogle Netgear-strenge).

- Et tillægsspørgsmål: Er det ligegyldigt, hvilken form for scanning, man kører (man kan vælge mellem 'sikker', 'moderat' og 'avanceret', og den finder forskelligt antal af rester alt efter hvilken man vælger)?

Venlige hilsener
Xavis
Avatar billede xavis Nybegynder
16. juli 2010 - 15:47 #3
Jeg fik den fikset med programmet, så hvis du smider et svar, så får du point.
Avatar billede xavis Nybegynder
14. august 2010 - 14:52 #4
karise_larry -> smider du et svar, så du kan få nogle point? :-)
14. august 2010 - 15:00 #5
Ping...