Avatar billede jskmail Nybegynder
15. juli 2010 - 17:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB modem kan ikke finde netværk

Mit Huawei E1752 kan ikke finde netværket. Jeg har prøvet at afinstallere programmet jeg åbner med "connect it" men det bliver bare ved med at være der. Jeg har prøvet at hente ny software, men det siger at det ikke kan finde mit kort.
Nogen der kan hjælpe? Gerne udførlig hjælp da jeg ikke er en "haj". Det har virket upåklageligt men igår havde jeg en IT mand til at rydde op på computer og herefter har jeg ikke kunnet komme på.
Avatar billede jskmail Nybegynder
15. juli 2010 - 18:14 #1
jeg kan godt oprette forbindelse til netværket vi har herhjemme, men ikke til 2.3G som er det mobile netværk jeg kører på.
Og da jeg skal i sommerhus i week-enden, skal jeg jo gerne have det til at køre...
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2010 - 18:19 #2
Det er ikke blevet deaktiveret på nogen måde? Er der en knap man kan deaktivere/aktivere det på?
Har du fejl i enhedshåndtering?
Skulle denne dygtige it mand ikke klare dette problem (uden beregning selvfølgelig)?
Avatar billede jskmail Nybegynder
15. juli 2010 - 20:54 #3
Heldigvis kan han lige forbi, og det var modemet der ikke var smuttet og er nu geninstalleret. Læg et svar og vi lukker fluks.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2010 - 20:56 #4
Svar
Avatar billede jskmail Nybegynder
15. juli 2010 - 20:57 #5
Ups, sorry for de mange stavefejl, det gik lidt for stærkt....:0)))
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2010 - 21:03 #6
Det gør ikke noget. Kunne tyde budskabet. Og tak for point.