Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
15. juli 2010 - 12:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan giver jeg point?

Jeg har 200 point ude og svømme.

Kan ikke kopiere filen win32k.sys

http://www.eksperten.dk/spm/905077#reply_7562610

Kan ikke installerer Nero 8.3.20.0?

http://www.eksperten.dk/spm/907430#reply_7577819
15. juli 2010 - 12:52 #1
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 og freefter ...

PS: Bemærk at i en løbende tråd/dialog skal DU ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
15. juli 2010 - 13:15 #2
Hvordan kommer så af med mine point?
15. juli 2010 - 13:23 #3
Hvad forstår du ikke ved nævnte http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 ?

(Så jeg ikke bare skal citere derfra ... *S*)
15. juli 2010 - 14:37 #4
Man afgiver points for et spoergsmaal ved at acceptere et svar, og det goer man ved foerst at saette et flueben i den lille firkant i svaret og derefter klikke paa det felt der opstaar, accepter svar og afgiv points.

I de to naevnte spoergsmaal ser det ud som du ikke fik svar (fra andre brugere) som loeste problemet.  Det foerste spoergsmaal blev loest ad anden vej, det andet spoergsmaal loeb ud i sandet.  Saa maa du selv oprette et svar og acceptere det.  I det foerste spoergsmaal har du selv lavet fem svar, saa hvis du accepterer et af disse vil du have lukket spoergsmaalet og afgivet points (til dig selv.)  I det andet spoergsmaal maa du nu oprette et svar (der for eksempel bare siger "Jeg lukker") og acceptere det.

Hvis dette her spoergsmaal havde vaeret et "normalt" spoergsmaal ville jeg have lavet dette indlaeg som et svar som du kunne acceptere, og derefter ville du ikke laengere have nogen udestaaende points.  Men det er skik at spoergsmaal om Eksperten selv er "gratis," saa jeg vil bede dig om at oprette og acceptere et svar.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
16. juli 2010 - 10:43 #5
Tak for hjæpen.
Avatar billede iaskyouknow Nybegynder
16. juli 2010 - 10:44 #6
Tak for hjæpen.
16. juli 2010 - 11:27 #7
Hjaelp til selvhjaelp.  Og hvis du klikker for oven paa "Toplister" vil du se at du er paa listen af dagens topscorere paa grund af de 215 points du fik tilbage.