Avatar billede nmuhlbach Nybegynder
15. juli 2010 - 12:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brænde Blu-Ray fil fra computeren

Hej folks.
Jeg har netop investeret i nogle blu-ray disks, og vil gerne smide de film, jeg har på computeren, ned på dem. Men min computer vil ikke godkende disse disks og spytter dem bare ud igen. Jeg har en MacBook Pro af den næstsidste generation. Vil det sige, at det ikke kan lade sig gøre? Er der nogle, som har erfaringer med det?

Tak for hjælpen.

Nicolaj.
15. juli 2010 - 12:55 #1
Avatar billede killer_bee Nybegynder
15. juli 2010 - 13:53 #2
så hvidt jeg kan se så har macbook pro kun en dvd drev, så det kan nok ikke lade sig gøre. Det kommer jo ikke kun an på disken men brænderen skal jo kunne brænde i det format. Ligesom du ikke kan afspile en DVD i en CD-Rom drev ligeledes kan du ikke bruge blue-ray i dvd.
Avatar billede nmuhlbach Nybegynder
15. juli 2010 - 18:05 #3
Ja, det tænkte jeg nok, men er der ingenting jeg kan gøre? evt købe hardware som kan sluttes til min computer? eller må jeg bare vente til jeg opgradere min computer?
Avatar billede nmuhlbach Nybegynder
17. juli 2010 - 08:41 #5
okay, så det kan godt lade sig gøre, går jeg ud fra. Mange tak for hjælpen til jer, som har svaret :)
17. juli 2010 - 10:20 #6
Ping...
(Dette erså et [svar]...)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4