Avatar billede maddragon Nybegynder
12. juli 2010 - 10:26 Der er 1 kommentar

VS 2008 Project publish clickonce problem

hej jeg er ved at publish mit project men jeg kan ikke rigtig få den til at gøre som jeg lige ville have det.

mit issue er :

ay jeg skal lave en msi setup fil som køre passiv uden nogen bruger interaktion den skal instalere en fil samt køre den fil efter install automatisk og der efter luk.

og jeg kan ikke rigtig finde noget om det nogen stedet som rigtig giver nogen info om hvordan man kan gøre det.

er der nogen her som har en ide til hvordan man kan gøre eller skal jeg have fat i en ekstern setup installsheild ?

mvh. jens
Avatar billede maddragon Nybegynder
12. juli 2010 - 10:38 #1
jeg glemte lige at tilføje at det er nødvendigt for mig også at selve msi også kan instalere framework 4.0 passiv uden bruger skal tænkte sig om hvis det er mugligt