Avatar billede mjall0w Nybegynder
08. juli 2010 - 13:43 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

JS virker på extern server, men ikke localhost

Jeg har et ganske simpelt valideringsscript der tjekker mine forme før den submitter.
Det virker ganske godt på en extern server, men når jeg prøver at afvikle det på localhost undlader den at validere igennem javascript.
Det gælder generelt javascript at den ikke vil afvikle det på localhost.

Javascript er aktiveret i browseren.

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede jokkejensen Novice
08. juli 2010 - 13:50 #1
Får du ikke sådan en advarselsbjælke oppe i toppen af din browser, om at den forsøger at afvikle noget script ?

/J
Avatar billede majbom Novice
08. juli 2010 - 13:55 #2
nu kører javascript jo på klienten og ikke på serveren, så det virker underligt at det virker på én server, men ikke på en anden.

kan du smide koden ind der fejler?
Avatar billede mjall0w Nybegynder
08. juli 2010 - 14:26 #3
Well, tak for det..
Hvis i lige ligger et svar så får i point.
Fejlen lå der jeg self. kører med mozilla hvor der ikke kommer nogen advarselsbjælke, så testede det i IE i stedet.
Avatar billede jokkejensen Novice
08. juli 2010 - 14:31 #4
Np :)
Avatar billede majbom Novice
08. juli 2010 - 14:47 #5
selv tak :)
Avatar billede majbom Novice
08. juli 2010 - 14:47 #6
prøver lige igen... :S
Avatar billede majbom Novice
09. juli 2010 - 06:18 #7
tfp :)
Avatar billede majbom Novice
09. juli 2010 - 06:20 #8
og det er ikke fordi jeg ville have et point mere, men hvor er det diste blevet af? forsvinder det automatisk når det totale beløb ikke går op i antallet af svar? eller går det ind på spørgers konto igen?