Avatar billede alex2029 Nybegynder
07. juli 2010 - 20:20 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Videoredigeringsprogram/klippeprogram

Hej.

jeg har i længere tid søgt efter et godt videoredigeringsprogram/klippeprogram. Men har ikke kunne finde noget der passsede og var gratis. Det jeg skal bruge programet til er til at klippe reklamer væk fra noget jeg har optaget, men jeg synes ikkke rigtig jeg har kunne finden noget der passede unden at det blive usynroniseret når jeg kørte til frem og tilbage for at klippe helt præcis. Det format jeg har er mpeg format. Jeg har prøvet Avidemux, men den blev usynkoniseret. Man skal også kunne gøre det unden kvalitets tab.

Hilsen Alexander
07. juli 2010 - 20:21 #1
Under hvilket OS ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2010 - 20:35 #2
Jeg ved ikke.. men her er nogle, det kan være du kan bruge et af dem

http://www.freedownloadscenter.com/Search/video_editor.html

- Daniel Stuhr
Avatar billede frem-ad Professor
08. juli 2010 - 08:18 #3
Windows movie maker kan utrolig meget (i forhold til prg. størelse) og den er jo gratis hvis man har windows. Og det er nok den de fleste er startet med og finde et gratis program der kan mere er jeg aldrig kommet om ved. Betalte er der mange men det er jo ikke det du søger.

Men du kan prøve den her  http://avidemux.sourceforge.net/
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2010 - 08:38 #4
Han skriver at han har prøvet Avidemux.

- Daniel Stuhr
Avatar billede frem-ad Professor
08. juli 2010 - 15:06 #5
Det havde jeg overset.
Hvis du har linux styresystem er der hvis en der heder KINO 1,3 som skulle være OK
Avatar billede alex2029 Nybegynder
08. juli 2010 - 16:52 #6
Karise_larry: jeg køre med Windows 7 Ulitimate x64

Jeg kiggede på linket danielstuhr, synes ikke lige der var noget der kunne bruge men kigger videre.

Det kan også være der er nogle trials i kan anbefale at prøve

Hilsen Alexander
Avatar billede frem-ad Professor
08. juli 2010 - 17:10 #7
jeg bruger til det meste sony vegas her er en trial http://www.sonycreativesoftware.com/vegaspro
men den er halv dyr når man skal hen og købe den og du skal bruge den en del for det kan svare sig men mener også de har en home udgave men den kender jeg ikke.

Men der er også en der heder VideoMach som er rimelig god (bruger den engang imellem) du kan hente den her http://gromada.com/videomach/videomach.php men deres free version får man et banner med i sine redigeringer. men deres standard version ungår man det og den er ikke ret dyr
Avatar billede justrace Novice
08. juli 2010 - 18:04 #8
Sony's studio versioner er helt ok. Jeg bruger selv Vegas Pro 9, Premiere Pro CS5 og Premiere Elements 8.

Alle kan anbefales. Adobe Premiere Elements 8 er nok den nemmeste, og Sony Vegas Studio den billigste.
Avatar billede alex2029 Nybegynder
08. juli 2010 - 19:49 #9
Hej. Jeg har selv tænkt på Pinnacle men er det dårligt når ingen af jer har foreslået det?

Har lige prøvet sony vegas man det var ikke noget. jeg vil kigge på det i løbet af imorgen
Avatar billede alex2029 Nybegynder
08. juli 2010 - 20:40 #10
Jeg fandt ud af en ting med at en del programmer ikke kan indlæse filen. Tror nok det er en Mpeg-ts fil. Så kan de programer i foreslår klare dette
Avatar billede justrace Novice
08. juli 2010 - 20:44 #11
Adobe og Sony kan.
Avatar billede frem-ad Professor
09. juli 2010 - 08:47 #12
Ja sony kan og jeg mener også at VideoMach kan og ifølge den liste inde på hjemmesiden (den jeg henviste til) så kan den.
Du nævner selv  Pinnacle dem kender jeg ikke i forhold til video redigering jeg kender dem kun fra music and sound
Avatar billede alex2029 Nybegynder
10. juli 2010 - 10:31 #13
Hej.
ved ikke hvem jeg skal give point, men kan i ikke alle smide et svar og så kan i hver få 20 point
Avatar billede justrace Novice
10. juli 2010 - 10:39 #14
Ikke point til mig. :)
Avatar billede frem-ad Professor
10. juli 2010 - 14:54 #15
:-)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2010 - 20:49 #16
ok
Avatar billede jkremmer Nybegynder
11. juli 2010 - 18:16 #17
Power Director er et rigtig fint program : )
Kan varmt anbefale det.

http://www.cyberlink.com/products/powerdirector/overview_en_US.html