Avatar billede viperfreak Nybegynder
05. juli 2010 - 11:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken router

Min bror har fibernet fra SydEnergi 60/60 - Hvilken trådløse router skal han vælge?

Hvis jeg sætter kablet direkte til PC'en måler den 80/40 - Hvis jeg kører det via min Netgear WGR614 på det trådløse måler den 20/18 - Hvis jeg kører det via hans Zyxel NBG334W på det trådløse måler den 12/7...

Som Sydenergi er inde på er det nok hans router der ikke magter det, men hvad skal der vælges for at det virker?
Avatar billede viperfreak Nybegynder
05. juli 2010 - 12:08 #1
Det skal lige siges at hans netværkskort er et: Trendnet 300 Mbps Wireless N Adapter
Avatar billede viperfreak Nybegynder
06. juli 2010 - 11:14 #2
Lige meget. Syd Energi har sendt en mail om at de forhandler en D-Link der kan bruges.