Avatar billede monkeysee Nybegynder
01. juli 2010 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eksekvering af shell scripts

Hej eksperter!

Jeg leder efter en mulig løsning til at afvikle et shell script via en html side. Jeg har fundet et par extensions som kan noget lignende, FoxRunner og TerminalRun, men de er begge til Linux, og min løsning er Windows-baseret. Det tætteste jeg er kommet er et "proof of concept" ved navn StartALocalProgram der kan kalde et eksternt perl script på brugerens maskine via indlejret javascript kode i html dokumentet.

Jeg skal lave en speciel knap som kan genstarte en maskine der står og kører FireFox i kiosk-mode (touch-skærm uden mus/tastatur).

Any ideas?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
01. juli 2010 - 21:39 #1
Skift til linux.
Avatar billede monkeysee Nybegynder
14. juli 2010 - 11:15 #2
Tjah, jeg har jo allerede sagt på at det er en windows-baseret løsning? Men da jeg har i mellemtiden fundet et work-around, så lukker jeg dette spørgsmål. - medmindre nogle da har et fif de gerne vil dele - så denne tråd bliver lidt mere brugbar end den p.t. er :-)
Avatar billede monkeysee Nybegynder
16. august 2010 - 13:40 #3
Mit "workaround" består i at bruge EWF (enhanced write filter) ved opstart, så maskinen aldrig kværkes ved at man blot trækker strømmen. Ser ud til at virke fint.