Avatar billede HejSa_ Nybegynder
01. juli 2010 - 14:31 Der er 1 kommentar

internet problem

Hej
Jeg har et problem med internettet. Vil lige fortælle om min pc osv. Jeg har en router som er koblet til en stationær pc, derefter har jeg en bærbar hvor jeg også har tastet min netværkskode ind osv, så jeg kan logge på nettet  via routeren. Jeg har logget på sådan i cirka 3 år, pludselig mens jeg var på gik nettet ud på min bærbar. Det undrede mig, fordi det plejer det ikke, derfor tændte jeg min stationær pc, for at se om jeg kunne logge på nettet, det kunne jeg :).

Forresten har jeg

Toshiba windows vista Home premium
intel (R) Pentium (R) Dual CPU T2390 @ 1.86GHz
2.00 GB RAM
Mobile intel (R) 965 Expres Chipset Family
Computer navn : BRUGER-PC

Jeg har prøvet at tænde og genstarte routeren, og aktivire og deaktivere men det hjælp ikke. Og på bærbaren viser signal styrken full, men når jeg så prøver at åbne en hjemmeside, så viser siden ikke, da jeg så diagnosere af forbindelseproblemer, så kommer dette her frem : en repation blev forsøgt udført, men der er stadig et problem, der er muligvis opstået et problem med et eller flere af netværkskortene på denne computer.

Håber der er nogle som vil hjælpe
Smiler sødt : )
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
02. juli 2010 - 20:37 #1
Har du mulighed for at test med et kabel i den bærbare for at se om den så kan komme på nettet.