Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 13:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

oversættelse online

er der ik nogen der kender et program der kan oversætte hvis man går ind på en engelsk side så oversætter den det med det samme:)?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
01. juli 2010 - 14:16 #1
chromium fra google kan sættes til at oversætte de sider du går ind på.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2010 - 14:41 #2
Jeg mener at der er denne funktionalitet i google toolbar..
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 15:21 #3
der er ik noget af det der virker:(
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2010 - 15:39 #4
Har du et eksempel på en side du ønsker oversat?
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 15:42 #5
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 15:51 #7
hvordan for man den til og virke sådan:)?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2010 - 16:31 #8
Jeg sætter URL'en ind i Google, klikker på "Søg"
Så kommer nogle søgeresultater, og ud for den jeg vil bruge, klikker jeg på "Oversøt denne side"

Det kan sikkert gøres mere smart, men denne måde virker for mig.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2010 - 16:40 #9
Har lige prøvet:

Åbn Google -> Klik på "Sprogværktøjer" lige til højre for søgefeltet -> I boksen "Oversæt tekst" indsætter du adressen, f.eks. http://www.backyardpoultrymag.com/issues/1/1-4/Harvey_Ussery.html
Og så klikker du bare på "Oversæt"

Det virker......
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 22:14 #10
takker:)
Avatar billede enet Nybegynder
01. juli 2010 - 23:25 #11
Det du søger er indbygget i google chrome. Hvis du bruger firefox eller IE så kan du downloade google toolbar.
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2010 - 23:33 #12
enet >> Det er netop for at undgå Google toolbar jeg gør det på den måde.......