Avatar billede Albertina Nybegynder
30. juni 2010 - 15:11 Der er 2 kommentarer

Billaddaren till laptop? vad?

Hey! Har en del erfarenhet med några av dessa universella bil laddare för laptop ?
Är det bättre att köpa laddaren till en specifik modell? Jag har Acer Aspire en ZG8-AO531h
Jag tror att dessa är mer praktiskt.

Tack!
Avatar billede j3ppah Novice
30. juni 2010 - 15:17 #1
jeg vil forslå dig at købe en tilsvarende denne http://www.campingpriser.dk/shop/jumper-micro-omformer-3440p.html

En 12v / 130v. Så den virker som normal stik, så har du heller ikke problemer med at skulle have ekstra adapter til køletasker, andre bærbare, modiloplader osv. osv.

Så jeg vil foreslå dig at købe en adapter der laver den om til et normalt strømstik
Avatar billede j3ppah Novice
30. juni 2010 - 15:18 #2
Dog skal du lige være opmærksomme på at det ikke er sikkert i har samme type stik i norge / sverige, som vi har her i danmark :) men der findes nok en tilsvarende til jeres.