Avatar billede sokors Nybegynder
30. juni 2010 - 13:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Java Automatic update køre hvergang computeren startes

det virker lidt ude på overdrevet at Java forsøger at opdatere hvergang jeg starter computeren, så jeg er bange for om der kan være tale om noget virus?

Java Automatic update: Java (TM) SE Runtime Environment
Sun Microsystems, Inc.
"C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jucheck.exe" - auto

Kan jeg gøre noget for at stoppe de mange opdateringer?
Jeg har køre Vista 64-bit.

Mvh Søren
30. juni 2010 - 14:33 #1
Sådan er det som standard; lad den bare være...

---

Psssst: ? Point ude: 370 ?
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/sokors (Dem der ikke er grønne) - bør du få pænt afsluttet ? Eller er spørgsmålet stadig aktuelt ?
Så vil du måske få lidt flere indlæg/kommentar ...
Avatar billede sokors Nybegynder
02. juli 2010 - 10:10 #2
Hej Karise_Larry
Hvis Java bare skal søge efter updates så ofte, og der ikke findes nogen umiddelbar løsning, kan du vel ligeså godt få svaret, det kræve bare lige at du opretter et svar.

Tak for at du gjorde mig opmærksom på point uddelingen, har lige fået rettet op på det, så der kun er 2 ubesvarede spørgsmål hvor
jeg ikke har delt point ud. før var det bragt i orden, men når jeg går tilbage til min spørgsmåls side, står flere at mine indlæg igen som ubesvarede, mystisk! Måske hænger det sammen med at sitet er blevet ændret siden spørgsmålene blev oprettet.

Det er ligefør at det er lidt ærgerligt at man ikke kan slette "dumme" spørgsmål der ikke har løsninger ;D
02. juli 2010 - 22:26 #3
Ping...
(Dette er så et [svar]...)

PS: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5