Avatar billede Gert1939 Nybegynder
29. juni 2010 - 12:25 Der er 4 kommentarer

Problemer med at logge på

Jeg er kunde hos TRYG, der har udstyret mig med brugernavn og adgangskode, så jeg kan tjekke mine forsikringer.

Jeg kan komme ind på TRYGs hjemmeside, men ikke logge på mine personlige oplysninger.

Jeg får følgende fejlkode:
Du er ikke logget på. Det kan skyldes, at du ikke har benyttet din adgangskode i længere tid(B0001).

TRYG kan ikke hjælpe; imidlertid kan jeg godt logge mig på inde hos naboen, men altså ikke på min egen PC.

Der må være en blokereing i min PC , men hvordan finder jeg denne blokering.

Jeg har ingen problemer med andre udbyderes hjemmesider, hvor der kræves brugernavn/adganskode.

Er der nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2010 - 12:33 #1
har du prøvet at nulstille internet eksplorer ?
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2010 - 12:34 #2
Avatar billede Gert1939 Nybegynder
30. juni 2010 - 12:13 #3
Tak for dit svar.

Jeg er ikke overbevist om, at det er løsningen, for det er jo kun ved TRYG, jeg har problemet.

Der er ingen problemer med at komme ind på TRYGs (eller for den sags skyld nogen anden hjemmeside), men problemet er, at når jeg på TRYGs hjemmeside, logger mig ind på mine "personlige oplysninger" med brugernavn og password, jeg har problemet.

TRYG oplyser, at jeg kan logge mig på "personlige oplysninger" med min digitale signatur, men også her bliver jeg afvist.

Går jeg på SKAT med digital signatur for at se mine "personlige oplysninger", er der ingen problemer.

Gert1939
Avatar billede morfarfar Nybegynder
22. juli 2010 - 23:27 #4
Hej Gert
Gætter på din browser er for gammel, prøv evt. en anden browser, f.eks Firefox (du kan jo altid gå tilbage til Explore)
V.h. Poul