Avatar billede craditec_com Nybegynder
28. juni 2010 - 20:52 Der er 4 kommentarer

Mangler Admin's

Hej jeg er igang med at lave en hjemmeside som handler om parkour, og den skal være lidt ligesom youtube men bare hvor folk selv kan lægge sine parkour videoer op og at det kun er parkour videoer der ligger på siden.
Men jeg mangler nogle admins til at opdatere siden og lægge nyheder osv ind så hvis nogle er intereseret så gå ind og opret en bruger... De 3 første brugere vil blive admin

så skynd jer

www.parkour-vid.craditec.com
Avatar billede irve Praktikant
28. juni 2010 - 21:23 #1
URL virker ikke...
Avatar billede irve Praktikant
28. juni 2010 - 21:25 #2
Fjern www så virker det.
Avatar billede craditec_com Nybegynder
28. juni 2010 - 22:05 #3
jeg glemte lige at lave et www url
men er du interreseret
Avatar billede irve Praktikant
28. juni 2010 - 23:15 #4
Ellers tak, er ikke engang sikker på hvad Parkour video'er er for noget :-)