Avatar billede apromis Praktikant
27. juni 2010 - 18:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Noget gratis system ala dette ?

Hej alle.
Jeg ønsker at finde et gratis system ala nedenstående, da jeg ikke gider opfinde den dybbe tallerken igen :)

admin laver nogle kategorier som f.eks :
1. X
2. Y
3. Z
4. W

under hver kategori placere admin nogle tekster (med forskellige links), nogle med er lille billede.
Der skal være mulighed for at fremhæve nogle med fed eller en anden baggrundsfarve eller lignede.
F.eks x :
1. Underkategoti
2. Underkategoti (billede vedhæftet)
3. Underkategoti (fremhævet med fed)

Brugeren kan så i sit panel vælge mellem kategoriere personen(x,y,z,w).
Disse bliver så vist på hans forside :).

Det er ligemeget hvad systemnet er udviklet til hvis det kan bruges til ovenstående :)

på forhånd tak
Avatar billede peternoltus Novice
27. juni 2010 - 19:05 #1
Avatar billede apromis Praktikant
04. august 2010 - 21:33 #2
lukker