Avatar billede grantland Novice
27. juni 2010 - 13:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

stream live tv til dlna

Hej
jeg mangler noget hjælp fra nogle kloge nemmesker

jeg søger en mulighed for at streame live tv til dlna
jeg får tvsignalet til min pc via et tv tuner kort og vil gerne streame det direkte vider via dlna så jeg kan modtage det på mit tv via dlna

håber der er nogen som kan hjælpe
27. juni 2010 - 14:14 #1
Forsigtig bemærkning:
? Point ude: 1.700 ?
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/grantland (Dem der ikke er grønne bør/skal du lige følge op på...)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede grantland Novice
27. juni 2010 - 14:47 #2
Jeg har lige været op en opfølnings tur på den alle og der er nogle af den hvor jeg har bedt om at lægger kommentaren som et svar så jeg kan få afsluttet de forskellige tråde.

men hvis du kender noget til dette problematik  og kan hjælpe med dette så vil jeg blive meget glad
Avatar billede grantland Novice
22. november 2010 - 19:29 #3
Fandt selv en løsning så lukker tråden her
Avatar billede kogt Nybegynder
22. juli 2011 - 18:46 #4
Hvad var din løsning vil jeg gerne hører!?, da jeg prøver at forbinde computerens skærm direkte over til fjernsynet via dlna