Avatar billede simtja Nybegynder
26. juni 2010 - 15:58 Der er 1 løsning

Interaktiv PDF'er med inDesign virker ikke på Mac

Hej eksperter

Jeg har, for mit arbejde, lavet en digital portfolio i indesign, som samler deres materiale, både det digitale og det trykte. Blandt det digitale, er der også flere ting i flash, som "kører" interaktivt, når man ser den færdige pdf...

Men af én eller anden grund, fungerer de animerede elementer ikke, når man viser pdf'en på en Mac?! Og ja, alle pdf-viewere er opdaterede...

Nogen, der kender årsagen eller har været ude for lignende??
Avatar billede simtja Nybegynder
17. september 2010 - 09:42 #1
hmm så lukker jeg det