Avatar billede plindstrup Nybegynder
24. juni 2010 - 09:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Simpel side med let grafik

Hej

Jeg skal bruge en side til lånesammenligning. Jeg tænker lidt at det skal være i stil med http://nemmelån.dk/ og http://www.laanekompagniet.dk/

Selvfølgelig ikke et rip off. Men noget i den stil der.

Der behøver ikke være et CMS system til.

Vores budget er 500-1000 kroner.
Avatar billede jps6kb Novice
24. juni 2010 - 14:28 #1
Hej,

Du skal kun bruge en flad html-side eller hvad mener du?

Med venlig hilsen
Kim Bang, B-WEB
Avatar billede plindstrup Nybegynder
24. juni 2010 - 15:18 #2
jps6kb > Korrekt! Selvfølgelig en enkel underside, så jeg selv kan kopiere og lave flere. Og menuen skal være så jeg kan smide ekstra punkter på. Har basis kendskab til HTML, så jeg behøver ingen CMS eller andet smart. Bare HTML side med noget flot grafik.

Så jeg forventer at der er grafik, i stil med det som vises på de nævnte sider.
Avatar billede jps6kb Novice
24. juni 2010 - 16:14 #3
Okay - smid lige en mail på kim@b-web.dk, så kan jeg lige kigge på det. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2010 - 12:00 #4
Hej Plindstrup,

Har du fået løst opgaven? Ellers er du velkommen til at sende mig en mail på mads@iphp.dk , så finder vi en fornuftig løsning.

Mvh
Mads
Avatar billede plindstrup Nybegynder
01. november 2010 - 00:18 #5
Lukket!

Beklager den lange svartid. Jeg fandt en til ogpaven.