Avatar billede Vinteferie Nybegynder
16. juni 2010 - 17:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar; hvor fås de billigst og bedst?

Hej experter.

Jeg skal til at have en ny bærbar, men ved ikke helt hvor jeg skal lede. Har hørt at man får meget lidt for pengene i f.eks. en butik som fona, end hvis man istedet køber over nettet.
Den eneste side jeg kender er topdata.dk, men her finder jeg kun stationære computere.

Jeg er på udkig efter en bærbar i prisklassen 5000-6500 som skal bruges en del til gaming.

Hvilke sider på nettet kan jeg finde billige og gode bærbare/pc'er?

Vh.
Daniel
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2010 - 17:19 #1
Det [u]burde(/u] være billigere over nettet da disse "butikker" ikke har udgifter til husleje m.m.

Dog er det efter min erfaring ikke altid tilfældet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2010 - 17:19 #2
burde(/u] = [u]burde
Avatar billede Ewade Nybegynder
16. juni 2010 - 17:29 #3
Avatar billede Vinteferie Nybegynder
16. juni 2010 - 20:08 #5
synes altid det er dig john og dig haverslev der svarer ! ;)
tak for svarene..
Andre ideer til sider?.. Ved ikke om det er bedst de er danske?!..
Avatar billede Vinteferie Nybegynder
19. juni 2010 - 10:18 #7
Tak for links, dem kigger jeg på :)
Avatar billede haverslev Novice
30. juni 2010 - 16:21 #8