Avatar billede NVedsted Juniormester
14. juni 2010 - 15:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MySQL administration!

http://nicklasknudsen.dk/MySQL.png
Den gider ikke acceptere men når jeg bruger den på en anden computer virker det!
Avatar billede jfx Nybegynder
14. juni 2010 - 16:22 #1
hvad er der forskelligt ved de 2 computere?

windows/vista?

og brugte du samme browser på hver computer?
Avatar billede NVedsted Juniormester
14. juni 2010 - 19:23 #2
Ens (WIN), samme browser!
Avatar billede jfx Nybegynder
14. juni 2010 - 21:17 #3
hvor er det du logger ind henne? phpmyadmin.nicklasknudsen.dk?
Avatar billede NVedsted Juniormester
16. juni 2010 - 17:25 #4
mydb3.surf-town.net, det virker vis jeg logger ind der. Men vil godt åbne den i MySQL Query Browser!
Avatar billede TommyB Nybegynder
13. september 2010 - 10:20 #5
For at du kan bruge MySQL Query Browser kræver det at surf-town.net har åbner for mySql porten på serveren. Det tvivler jeg rigtig meget på, og derfor kan du kun bruge deres eget web-administration i PhpMyAdmin.
Avatar billede NVedsted Juniormester
02. januar 2011 - 11:25 #6
Det virker på min arbejds pc. Så hvorfor skulle det ikke virke på min egen?
Avatar billede NVedsted Juniormester
13. marts 2011 - 20:51 #7
Lukker tråden imorgen, medmindre der kommer et ordenligt svar.
Avatar billede NVedsted Juniormester
20. maj 2011 - 12:33 #8
Lukket...