Avatar billede Logowanted Nybegynder
14. juni 2010 - 08:40 Der er 4 kommentarer

Google indexere ikke SolOrmen.dk

Godmorgen alle sammen,

Jeg har hjulpet en ven med installere phpbb3 forum op på serveren.Alt køre helt fint, men jeg er idag blevet gjordt opmærksom på at google slet ikke indexere 'indlæggene' og jeg kan umiddelbart ikke finde ud af hvorfor.

Jeg håber nogen her kan hjælp lidt.Hvad kan der være galt?

Forum kan ses her http://SolOrmen.dk
Avatar billede bmpi Nybegynder
14. juni 2010 - 09:42 #1
Avatar billede Logowanted Nybegynder
14. juni 2010 - 09:55 #2
Jubiiiiiiii google har vist lige indexeret NOGLE af dem.....Mon ikke den også indexere alle andre også.:)

Ja man skal være tålmodig..)
Avatar billede bmpi Nybegynder
14. juni 2010 - 10:12 #3
Du skal huske, at Google ikke opdager dit site, hvis du ikke gør dem opmærksom på, at det findes.

Det gjorde du, da du her på eksperten.dk lavede et link til sitet. ;-)
Avatar billede mikaelch Novice
15. juli 2010 - 22:23 #4
lav så mange links som muligt til din side , det er det afgørende vis google skal finde din side