Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 14:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

VISTA FEJL!!!

hej, min pc er gået ned, der er vista på. Det er en system32 fejl. kan ikke finde filen.
Nu ville jeg bruge recovery til at genoprette hele systemet, men det virker ikke den siger;  (Fejl 100a. Kontakt venligst HP Support, hvis denne tilstand fortsætter.

PS: Nægter at høre på support, og gider ikke bruge penge på de kommer ud.
13. juni 2010 - 14:51 #1
...Det er en system32 fejl. kan ikke finde filen... - hvilken fil ???

---

Husk at følge op på dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ThomasGordonAA
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 15:13 #2
ved det ikke, der kommer en cmd frem i få sekunder hvor der står noget med system32. Kan ikke nå at læse det...
13. juni 2010 - 15:23 #3
... men er det HELT fra PowerOn - eller længere fremme i processen ?
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 15:30 #4
det er efter power on. Jeg når til loader screen ved windows, og så stopper den og popper op med recovery.
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 16:00 #5
??
:)
13. juni 2010 - 16:26 #6
...og så stopper den og popper op med recovery.... - ikke helt forstået ?
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 19:07 #7
den begynder at loade windows. Men så stopper den og vil have man benytter recovery. Det åbner og så kan man få den til at recover.. Men så snart man klikker på start, kommer der en fejl op og siger; fejl 100a. Når jeg så trykker ok på den genstater den bare...
13. juni 2010 - 19:44 #8
... tja - den lyder pænt meget syg...

Andre i denne tråd ???
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 19:54 #9
Nej men nu fik jeg overtalt den til at begynde recovery programmet.
Jeg fandt recovery genvejen til cmd. Og det virkede :)
= chkdsk.exe, skrev jeg i cmd.
13. juni 2010 - 20:03 #10
"chkdsk.exe" har ikke noget med det som jeg forstår med "recovery programmet"...

"chkdsk.exe" checker og reparerer Harddisken for 'fejl' - det kan i mange tilfælde få en tilsyneladende syg (Windows) instalation til at blive bedre ...
Som du hermed har oplevet...