Avatar billede klk Nybegynder
12. juni 2010 - 10:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point til spm 911821 - #Fejl - Nz()

Hej SPG

Jeg er klar her med point til http://www.eksperten.dk/spm/911821

Jeg har et nyt problem i opgaven. Beskrives i næste sag.
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2010 - 21:01 #1
!~)
Avatar billede klk Nybegynder
14. juni 2010 - 14:56 #2
Så prøver jeg at ramme den rigtige bruger
Avatar billede klk Nybegynder
14. juni 2010 - 14:59 #3
Der er ikke nogen checkbox i dit svar. Hvorfor kommer der kun en checkbox
"ACCEPTER DETTE SVAR" i mit indlæg.

Jeg har ikke klikket boxen i mit indlæg af, ellers går det jo galt igen.

Nu vil jeg finde ud af, hvordan det virker
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2010 - 22:57 #4
ups... jeg havde kun lagt en kommentar og nu har du fået lagt et svar.... det går rigtigt godt!~)
Avatar billede klk Nybegynder
15. juni 2010 - 01:56 #5
Ja ja, men nu fandt jeg ud af det. Tak for hjælpen. Jeg tror jeg har løst den anden også, men skal lige eksperimentere noget mere. Det var noget med en dobbelt relation med pil til højre. Det har jeg ikke set før. Men med noget indexering virker det faktisk.
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2010 - 08:50 #6
!~)