Avatar billede simsen Mester
10. juni 2010 - 12:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Surftown viser mappestruktur

Hej,

En bekendt af mig, har sin hjemmeside liggende hos surftown.

Når man forsøger at skrive hjemmeside linket www.hanshjemmeside.dk fremkommer indholdet (altså mappe strukturen af hjemmesiden) og ikke indholdet af Index.htm.

Såvidt jeg ved, har det noget med at gøre, at mappen hanshjemmeside.dk også har adgang med læse rettigheder. Men hvordan ændres dette, så det er Index.htm der vises - altså indholdet og ikke mappestrukturen?

mvh
simsen :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juni 2010 - 13:06 #1
lav en default.htm, default.html og index.html der alle sender en videre til index.htm
De 3 filer skal bare alle indeholde:
<html><head><title></title>
<meta http-equiv="refresh" content="0; URL=index.htm">
</head><body></body></html>
Avatar billede simsen Mester
10. juni 2010 - 13:41 #2
claes57

Tak for svar - det virkede. Smid et svar og du får dine points :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juni 2010 - 13:59 #3
ok...