Avatar billede keysman Nybegynder
08. juni 2010 - 18:56 Der er 5 kommentarer

Nyt stik til ADSL modem

Hej,

Jeg har Telenor internet, og da jeg flyttede ind var der allerede montoret et stik sammen med det alm, telefonstik der gik ind i mit ADSL model/router. Dette stik vil jeg nu gerne have flyttet eller lavet et nyt inde i stuen i stedet for. Kan jeg købe det i løsdele og selv gøre dette?
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2010 - 19:38 #1
adsl skal sidde først på indgående telefon linie(stik)
altså det telefon stik du modtager ude fra skal sidde iadsl så hvis du trækker en meeeeeget lang ledning skulle det kunne fungere

m.v.h
Avatar billede claes57 Ekspert
08. juni 2010 - 20:20 #2
og du kan sætte en trådløs router på ved tlf-stik/modem/router, og så køre resten af hytten via dette.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2010 - 07:39 #3
Avatar billede keysman Nybegynder
02. september 2010 - 10:57 #4
treatmenice dit svar er accepteret
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2010 - 15:08 #5
ok her er mit svar