Avatar billede thenuttyprofessor Nybegynder
08. juni 2010 - 09:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kontroller forsvundet.

Gemte mit Visual Basic 2008 projekt i går ved at klikke på Save All i File-menuen, men i dag er formularen TOM. ALLE kontrollerne er væk! :(

Når jeg klikker på Play-knappen, åbnes formularen og alle kontrollerne er der (altså bare ikke i Design-visning).
Hvad er der sket? Jeg kan se at der ligger en fil kaldet Form1.Designer.vb som indeholder kode som definerer mine kontroller og deres placering.

Hvad kan jeg gøre for at få kontrollerne tilbage i designvisning?
Avatar billede mrbonus Novice
06. juli 2010 - 09:41 #1
Hejsa, jeg har selv oplevet lignede før, prøv at kopiere alle "form" filerne ud i en anden mappe, for derefter at slette formen fra dit projekt, opret så en ny form og giv den et nyt navn, kopier derefter "form-filernes" tekst indhold ind i filerne inde i dit projekt, og byg derefter igen, det plejer at virke for mig.
Avatar billede thenuttyprofessor Nybegynder
04. marts 2012 - 22:44 #2
*