Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
07. juni 2010 - 22:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash lag i Windows 7 64bit

Hej eksperter

Jeg har for nylig installeret windows 7 ultimate 64 bit på min kærestes nye Acer Aspire 3810T. Herefter installeret adobe flash ver. 10,0,45,2 så hun bl.a. kan spille bubble spinner (flash spil). Det er her problemet opstår. Spillet lagger eller hakker simpelthen. Det er ikke et netværks relateret problem og jeg tvivler på, at det er et performance relateret problem.

Er der nogen af jer, der har oplevet lignende problemer eller har en løsning på mit problem?

Specs kan findes her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=3810t&sp=all&pid=607388

Skulle I have behov for flere informationer, så sig endelig til.

Jeg har i øvrigt forsøgt på både IE 8 og den nyeste version af Firefox og søgt på google og her på siden efter løsningen, men uden held.

Jeg ved ikke om det kan være et driver relateret problem, men det kan I måske hjælpe mig med?

Håber I kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Nicki Hviid Jensen
Avatar billede MMCortez Nybegynder
07. juni 2010 - 23:34 #1
Har du husket at installere den rigtige grafikkorts driver?
Jeg har prøvet at installere den forkerte driver på et tidspunkt og jeg havde det samme problem som du har der. Simpelt gik jeg ind og fandt den nyeste version af grafikkorts driveren og installeret den og voila. Det virkede :D Prøv det
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
08. juni 2010 - 14:51 #2
Jeg har forsøgt at installere den nyeste driver til ATI Mobility Radeon HD 4330, fundet på ATI's hjemmeside, hvilket ikke har haft nogen synlig effekt - Jeg har også forsøgt at installere driveren der er at finde på acer's egen hjemmeside.

Jeg kan lige tilføje, at pc'en har en strømbesparende funktion, der (vist nok) skifter til en mindre strømkrævende gpu(?) som jeg synes er fra Intel(ved ikke om det kan passe og er ikke lige ved hendes pc lige nu). Den grafiske Intel driver der er på Acer's hjemmeside til windows 7 64 bit kan dog ikke installeres - jeg har ikke gjort yderligere ved det, da der ikke er nogen forskel på hakkeriet/laggeriet når man kører på den ene eller anden gpu.
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
10. juni 2010 - 21:43 #3
Er der ikke nogen der har nogle løsningsforslag eller ideer til, hvor problemet opstår?
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
19. august 2010 - 09:27 #4
lukket uden løsning.