Avatar billede Martinniss87 Nybegynder
07. juni 2010 - 12:29 Der er 5 kommentarer

Sms betaling til solcenter

Hej min far har købt et solcenter. Han har tænkt på at sætte et system op hvor man kan betale over telefonen med sms. Så ville lige høre om der er nogen der ved hvor man kan købe sådan noget henne? Det skal jo nok være noget med, at man modtager en kode på telefonen man så skal taste ind.

MVH Martin Mathiasen
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. juni 2010 - 12:37 #1
Eksempelvis smsgateway.dk
Avatar billede jokkejensen Novice
07. juni 2010 - 12:40 #2
nej du skal nok have fat i responsfabrikken, som har noget gennem tdc, har din far overvejet hvem der skal betale de rimeligt høje gebyrer ?

/J
Avatar billede Martinniss87 Nybegynder
07. juni 2010 - 13:01 #3
Det ved jeg ikke men det er også kun hvis det kan betale sig han vil have sådan en op
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. juni 2010 - 13:09 #4
Du skal regne med at ca 30-40% ryger til udgifter inden I får pengene alt efter hvilken aftale I laver, men det kræver et vist volume at få gode aftaler
Avatar billede Lundaek Nybegynder
30. august 2010 - 16:31 #5
Hej

Prøv www.pay4it.dk
Vi laver alle former for mobilbetaling.
Vi har flere solcenterkæder kørende med sms betaling