Avatar billede saraboell Nybegynder
04. juni 2010 - 18:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problemer med windows 7

Hej alle.

Jeg har Windows 7 på min computer men jeg har en del problemer med det. Når jeg fx skal logge på netbank skal jeg bruge en 32bit explorer browser, men jeg har kun 64bit browseren installeret på min computer. (Jeg ved ikke om jeg måske er kommet til at slette den anden eller hvad der er sker, for har fået fortalt at begge gerne skulle være installeret) Jeg har prøvet at downloade andre explorer browsere, men får hver gang en besked om at det ikke virker på mit operativsystem eller hvad det hedder.

Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade Explorer 8 32-bit til Windows 7 eller hvad jeg skal gøre?

Tak på forhånd.
Sara Bøll
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
04. juni 2010 - 18:21 #1
Prøv stien: "C:\Program Files (x86)\Internet Explorer" Her burde du finde 32-bit udgaven igen. Hvis ikke den er der, så har jeg desværre ikke andre bud, end at hente Internet Explorer igen fra Microsofts hjemmeside. :D
Avatar billede saraboell Nybegynder
04. juni 2010 - 18:25 #2
nu spørger jeg så rigtig dumt, hvor skal jeg skrive den sti henne?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2010 - 18:31 #3
Bare brows dig frem via stifinder.....
Mener du kan vælge den ved at højreklikke på Start-knappen nederst til venstre......
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2010 - 18:55 #4
Hvis du går ned i højre hjørne trykker på startknappen og i søgefeltet skriver internet kommer der en liste op hvor du kan vælge
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2010 - 18:56 #5
undskyld venstre hjørne
04. juni 2010 - 19:39 #6
[WindowsTasten] + [R]

= Stifinder
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. juni 2010 - 20:00 #7
karise_larry [WindowsTasten] + [R] hvis du vil finde stifinder i kør i win7 skal du skrive explorer så er det lige så let i søg.