Avatar billede casablanca Seniormester
02. juni 2010 - 18:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ser jeg om jeg er administrator på pc'en?

Jeg har to pc'er som jeg skal lave overførsel til. Det betinges åbenbart af, om jeg er logget på disse pc's som administrator.

Hvordan ser jeg, om jeg er adminstrator på pc med winxp?
Hvordan ser jeg , om jeg er adminstrator på pc med win7?
Avatar billede valbyly Nybegynder
02. juni 2010 - 18:09 #1
Kontrolpanelet under Bruger konti.
Avatar billede jojo-orakel Nybegynder
02. juni 2010 - 18:43 #2
ja det er nemt
Avatar billede valbyly Nybegynder
02. juni 2010 - 19:16 #3
jojo-orakel
Hvad fanden er meningen med at lægge en ligegyldig bemærkning som et svar? Læs reglerne!
Avatar billede jojo-orakel Nybegynder
02. juni 2010 - 19:38 #4
valbyly der står også i reglerne man ikke må bruge bandeord,

jeg siger bare det er det man skal gøre jeg giver dig ret sådan han kan lukke inlæget ikke andet så helt ligegyldig var det ikke vel.
Avatar billede valbyly Nybegynder
02. juni 2010 - 19:50 #5
Pladder! Så havde du bare lagt en kommentar. Når du lægger er svar, må det være fordi du vil have point. Ellers giver det ingen mening at lægge et svar. Og at ville have point for #2 er da latterligt.
Avatar billede casablanca Seniormester
02. juni 2010 - 23:17 #6
Nu havde jeg heller ikke brug for at vide, om det var let eller svært. Det kan jeg ikke bruge til noget.

Valbyly, vil du lægge et svar, så du kan få points. Kunne bruge dit svar :). Tak.
Avatar billede valbyly Nybegynder
03. juni 2010 - 01:10 #7
Tak for tilbudet, men jeg skal ikke have point for så let et svar, læg selv et svar og snup selv point:)
Avatar billede casablanca Seniormester
03. juni 2010 - 01:37 #8
valbyly, ville jeg gerne have givet dig. Men ok. tak igen :)
Avatar billede valbyly Nybegynder
03. juni 2010 - 01:42 #9
OK:)