Avatar billede chris96 Nybegynder
31. maj 2010 - 13:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Blande billeder og videoklip på SVCD eller DVD

Hej alle.
Som overskrift lyder, så er jeg bedt om at finde ud af, om det kan lade sig gøre at lave en SVCD eller DVD med blandede billeder og videoklip!

Det skal bruges til et bryllup - og ideen er at skiven skal sættes i en afspiller, der så skal køre hele molevitten som en film!

Er der nogen, der kender til programmer der kan det??

På forhånd tak
Christian
Avatar billede justrace Novice
31. maj 2010 - 14:07 #1
Sony Vegas Pro, og Adobe Premiere Pro CS5.
Adobe er ret nem at lave det på.
Avatar billede chris96 Nybegynder
31. maj 2010 - 15:04 #3
Att. Karise_Larry...
Et gratis program fra Microsoft lyder absolut lettest - kan man kombinere film og billeder - eller er det kun til billeder?? Jeg synes ikke lige det umiddelbart fremgår af beskrivelserne af programmet...

Mvh
Christian
Avatar billede frem-ad Professor
31. maj 2010 - 16:06 #4
Den alm. moviemaker kan ihvertfald du ligger dem bare ind efter hvor mange sek. hver ting skal vises eks. Et billed skal starte ved 0,00,00,0 til 0,01,10,0 og så film fra 0,01,10,1 så har du en forskydning 1/10 del af et et sek. imellem de to dele. og film klippet tager jo den tid det tager
31. maj 2010 - 17:02 #5
Ref. #3 - det ved jeg faktisk ikke. Kunne bare huske det fra anden tråd...

Men ellers WindowsMovie Maker som du sansynligvis har ?
(Men nu har du jo ikke skrevet under hvilket styresystem: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ???)
Avatar billede frem-ad Professor
01. juni 2010 - 08:10 #6
Jeg lagde lige mærke til at du skulle have det i en afspiller og ikke igennem en pc så er du nød til at skal have lavet filformattet om for at afspilleren kan klare det du kan bruge det her program  http://www.dvdflick.net/ det laver filformattet om også brænder den ud i dvd format...
Avatar billede frem-ad Professor
26. juni 2010 - 09:09 #7
Hvad blev det til?
Avatar billede frem-ad Professor
16. juli 2010 - 19:44 #8
Hvad sker der??