Avatar billede jost Nybegynder
30. maj 2010 - 22:02 Der er 1 løsning

MPG-fil med Gretech audio i Premiere CS3

Hejsa

Jeg har nogle MPG-filer med Gretech audio codec, som hvis de afspilles i Premiere CS3, så er der ingen lyd.
Jeg kan afspille dem fint i andre programmer, og jeg kan putte dem i  Windows MovieMaker og konvertere dem til WMA-filer som jeg så kan bruge i Premiere. Det er desværre ikke en holdbar løsning da Moviemaker "låser" formatet på filen. Og det er ikke så godt :-)

Er der nogen der ved hvordan jeg får lyd på filerne i Premiere?
Videoklippene er optaget på et Sct-sr 35 Sony videokamera.
Et af klippene kan hentes her:
http://dicksmock.dk/premiere/M2U00118.MPG (der kun sort skærm og lyd i dette klip).

På forhånd tak

Jost
Avatar billede jost Nybegynder
18. august 2010 - 13:31 #1
Jeg skiftede til CS4 og så virkede det :-)