Avatar billede snyg66 Nybegynder
29. maj 2010 - 10:52 Der er 1 løsning

WPA-PSK kryptering mellem AC WET54g og Router WRT610N

Jeg vil gerne kunne kører WPA-PSK mellem disse, WET54G og WRT610N, det lader sig åbenbart ikke gøre, som om bridge WET54G lukker alt ude og ikke registrerer noget når WPA bliver slået til.
Jeg har søgt på Linksys, googlet kan ikke finde løsning. Er der nogen løsning eller skal jeg bare køre WEB128.
Der er ikke nogen problemer med en anden Bridge WET610N, den kan uden problemer køre både WPA og WPA2, også WEB.
Er der en god samritaner der kan hjælpe.
Jeg ville mene jeg ellers er en god net specialist.
Jeg kører trådløst ml. disse, det virker fint med WEB 128 kryptering i hele nettet, meeeeen ville jo gerne kører WPA hvis det kunne lade sig gøre.

mvh
Søren
Avatar billede snyg66 Nybegynder
29. maj 2010 - 11:48 #1
Jeg fik opgraderet AC, så den kunne den både kører WPA og WPA2 PSK.
Jeg nedlægger spørgsmålet da jeg selv fandt løsningen.

mvh
Søren