Avatar billede mtl25 Nybegynder
28. maj 2010 - 07:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fejl på ny server "lblMainHeader"

Hej

Vi flytter vores side fra en test server over på en helt ny server. men vi har et problem med den nye server.

Kan i hjælpe??

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Parser Error
Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: The resource object with key 'lblMainHeader' was not found.

Source Error:

Line 21:     <!-- top part start -->
Line 22:     <div id="header_wrap">
Line 23:             <div id="top"><asp:Literal ID="Literal27" runat="server" Text="<%$ Resources:MasterResource, lblMainHeader %>"></asp:Literal></div>
Line 24:             <div id="nav_wrap">
Line 25:             <div class="login_text"><asp:Literal runat="server" ID="ltrWelcomeText"></asp:Literal></div>

Source File: /default.aspx    Line: 23
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2010 - 09:48 #1
kan være at asp.net ikke er samme version.
Avatar billede mtl25 Nybegynder
28. maj 2010 - 11:17 #2
Hej

Tak for dit hurtig svar. Hvordan kan jeg undersøg hvilken version jeg har / skal brug?

Bemærk det "aspx"

/Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2010 - 01:59 #3
Prøv og start med:

ver.aspx

<%=Environment.Version%>
Avatar billede mtl25 Nybegynder
29. maj 2010 - 17:34 #4
Hej.

Den gammel server = NET4.0

Den nye server = Net.4.0

/Morten
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2010 - 17:52 #5
så må det være java, der ikke er ens...

"  lblMainHeader = new javax.swing.JLabel(); "
som findes i
http://code.google.com/p/cubeon/source/browse/trunk/core/ui/src/main/java/org/netbeans/cubeon/ui/taskfolder/AddTaskFolder.java?r=54
Avatar billede arne_v Ekspert
29. maj 2010 - 20:21 #6
Java ????????
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2010 - 21:48 #7
ja? åbenbart er .net ens - og det eneste andet sted, hvor jeg har fundet ordet er i ovenstående link.
ellers har test-maskinen måske været med .net fra starten, og den nye er født direkte med 4.0, og mangler noget gammelt kode.
det burde man kunne se i windows kontrolpanel under indlæste ting.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. maj 2010 - 00:36 #8
Der er ingen Windows versioner som kommer med 4.0 (7 og 2008R2 kommer med 3.5).
Avatar billede mtl25 Nybegynder
30. maj 2010 - 12:08 #9
Hej Arne

Nu bliver du teknisk, Har du evt. muligheden for at hjælp "kommerciel"?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juni 2010 - 00:24 #10
Jeg tror hverken at jeg har de rette evner eller interessen.
Avatar billede mtl25 Nybegynder
08. januar 2011 - 12:07 #11
Java problem