Avatar billede SmokeyJoe Novice
27. maj 2010 - 16:36 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log hjælp

Hej Eksperter..
Ville høre om i kunne tjekke loggen for mig, da jeg har fået forskellige mails med at mine passwords til forskelling ting er blevet ændret, af en eller anden klaphat..

På forhånd tak.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 16:34:34, on 27-05-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18904)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Users\Bo\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Pure Networks Shared\Platform\nmctxth.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgtray.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\x86\SetPoint32.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Users\Bo\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgssie.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [nmctxth] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Pure Networks Shared\Platform\nmctxth.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS4ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS4ServiceManager\CS4ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [AVG9_TRAY] C:\PROGRA~2\AVG\AVG9\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [setc] "C:\Program Files (x86)\MySecurityCenter\Programs\setc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [regist] "C:\Program Files (x86)\MySecurityCenter\Programs\RegistrationPopup.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Bo\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\games\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {4871A87A-BFDD-4106-8153-FFDE2BAC2967} (DLM Control) - http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/misc/dlm-activex-2.2.5.0.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {E06E2E99-0AA1-11D4-ABA6-0060082AA75C} -
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\Windows\system32\browseui.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: AVG Free WatchDog (avg9wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgwdsvc.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service 64 - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService64.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: Linksys Updater (LinksysUpdater) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Linksys\Linksys Updater\bin\LinksysUpdater.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Pure Networks Platform Service (nmservice) - Cisco Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Pure Networks Shared\Platform\nmsrvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 9376 bytes
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2010 - 16:55 #1
Hvad er formålet med at hjælpe dig med logs, når du ikke følger op på dine spm. Den sidste log du skulle have hjælp med meldte du ikke tilbage.
27. maj 2010 - 16:57 #2
5.575 point (2.340 ude)
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/blackmonday (Dem der ikke er grønne ?)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2010 - 17:03 #3
Vil du prøve igen Karis LArry. Sidst fik du ingen tilbagemelding!!
27. maj 2010 - 17:05 #4
La' os se om <blackmonday> gør 'noget' ved sagen ? *S*
Avatar billede SmokeyJoe Novice
27. maj 2010 - 17:14 #5
Done..
Avatar billede vejmand Juniormester
27. maj 2010 - 17:30 #6
Hvis at skrive "Lukket", og så tage point tilbage selv om du har fået hjælp, er at følge op på dine gamle spørgsmål, ja så har du da ret i at det er Done..

De fleste hjælpere herinde har nu nok en anden opfattelse af, hvordan man følger op på gamle spørgsmål.....  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. maj 2010 - 17:58 #7
Ja det er desideret dumt gjort. Så ja dette spm er måske også "done"!
Avatar billede SmokeyJoe Novice
28. maj 2010 - 00:14 #8
Hvis jeg ikke har brugt den hjælp der er blevet skrevet og selv har løst problemet, så vil jeg heller ikke mene at der er nogle der skal have point for det.. men hvis i ikke vil hjælpe mig, så er det fint :)..
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 00:31 #9
Det handler om at behandle folk ordentlig!!
Så svært er det vel ikke at give feedback i de spørgsmål du selv stiller, eller hvad????

Hvor er det lige i dette spørgsmål, du fortæller hvordan du selv har løst problemet: http://www.eksperten.dk/spm/825672

Lige et citat fra Regler for brug af Eksperten.dk http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Citat:
Finder man selv svaret på sit spørgsmål, og dermed ønsker at tage de udlovede point retur, er man forpligtet til at skrive, hvordan problemet blev løst. Det kan f.eks. være et link eller en nærmere beskrivelse. Ekspertens grundlag bygger bl.a. på de svar, der er på de mange spørgsmål. Derfor er ens egen løsning også til gavn for andre.
Citat slut.

Hvis du mener du er hævet over reglerne, må du da i det mindste forklare hvorfor lige netop du er det??????
Avatar billede SmokeyJoe Novice
28. maj 2010 - 02:04 #10
Føler mig ikke hævet over reglerne. Jeg har brugt siden for useriøst. Har aldrig fået vendt tilbage til de tråde jeg har lavet efter jeg har fået løst problemet, og det er selvfølgelig uacceptabelt, og uhøflig overfor de folk der har hjulpet mig. Plus at jeg ikke har været klar over reglerne. Jeg beklager meget, og det skal selvfølgelig ikke ske igen, nu hvor jeg er klar over hvordan det skal foregå.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 02:39 #11
Sådan, al respekt for det.
Så bliver du også fri for at høre på mit brok fremover.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 02:42 #12
Og jeg er helt sikker på at karise_larry nok skal hjælpe dig færdig i denne tråd, det er han vist bedst til.  :-)
Avatar billede SmokeyJoe Novice
28. maj 2010 - 02:58 #13
Hehe, ser det skam ikke som brok, men mere som en hjælp, at i fortæller mig hvordan det skal foregå :) - Når i hjælper mig, skal jeg selvfølgelig også give jer feedback, ellers er der jo ingen der ved om det hjalp eller ikke :). Og ja, karise_larry er god til det, han har da hvertfald hjulpet mig et par gange før, med perfekt resultat :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2010 - 17:42 #14
Han havde nok blevet mere ivrig, hvis du havde lukket denne:
http://www.eksperten.dk/spm/861739
Kun et hint.
28. maj 2010 - 20:21 #15
*S* ...
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 20:38 #16
Jeg har ikke været alle igennem, men der er da rettet op på en del?????
Men det er måske ikke nok til at du vil hjælpe, karise_larry?????

http://www.eksperten.dk/spm/864820
http://www.eksperten.dk/spm/852194
http://www.eksperten.dk/spm/831610
28. maj 2010 - 20:42 #17
(StandBy)
28. maj 2010 - 21:22 #18
Det er 'et eller andet' bandithalløj (klaphat) UDENFOR som har opsnappet/gættet dit kodeord, og derefter misbruger din E-mail mm. ...
Behøver ikke nødvendigvis vha. 'snavs' på din PC...

---

Men du kunne jo rulle denne 'pakke' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

Avatar billede SmokeyJoe Novice
29. maj 2010 - 02:32 #19
alwarebytes' Anti-Malware 1.46
www.malwarebytes.org

Database version: 4152

Windows 6.0.6002 Service Pack 2
Internet Explorer 8.0.6001.18904

mbam-log-2010-05-29 (02-25-00).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|G:\|)
Objekter skannet: 359242
Tid gået: 53 minut(ter), 34 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 2

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
C:\Users\Bo\Desktop\LimeWire PRO v5.4.6.1 Final By ChattChitto\LimeWire PRO v5.4.6.1 Final.exe (Trojan.Dropper) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Users\Bo\Desktop\usb stick\LimeWire PRO v5.4.6.1 Final By ChattChitto\LimeWire PRO v5.4.6.1 Final.exe (Trojan.Dropper) -> Quarantined and deleted successfully.

-----------------------------------------------------------------

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 02:31:28, on 29-05-2010
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18904)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\daemon.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Pure Networks Shared\Platform\nmctxth.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgtray.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Windows\SysWOW64\NOTEPAD.EXE
C:\Users\Bo\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgssie.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [nmctxth] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Pure Networks Shared\Platform\nmctxth.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS4ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS4ServiceManager\CS4ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [AVG9_TRAY] C:\PROGRA~2\AVG\AVG9\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\daemon.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\games\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {4871A87A-BFDD-4106-8153-FFDE2BAC2967} (DLM Control) - http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/misc/dlm-activex-2.2.5.0.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {E06E2E99-0AA1-11D4-ABA6-0060082AA75C} -
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgpp.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\Windows\system32\browseui.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: AVG Free WatchDog (avg9wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG9\avgwdsvc.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service 64 - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService64.exe
O23 - Service: Google Update Service (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: Linksys Updater (LinksysUpdater) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Linksys\Linksys Updater\bin\LinksysUpdater.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Pure Networks Platform Service (nmservice) - Cisco Systems, Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Pure Networks Shared\Platform\nmsrvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 8651 bytes
29. maj 2010 - 10:50 #20
Afinstaller
* LimeWire

Grrrrr... Det er jo lige meget hvor meget folk har på af sikkerhed/opdateringer. Hvis de først begynder at 'lege' med P2P programmer - eller retterer relutater derfra - så er det lige vidt !!!
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=40284
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=47308

http://www.spywarefri.dk/artikel/farerne-ved-fildeling/

via
...[Kontrolpanel][Programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------
29. maj 2010 - 10:50 #21
... ellers er der umiddelbart ikke mere at gi' af der...
Avatar billede SmokeyJoe Novice
29. maj 2010 - 13:07 #22
Har ikke LimeWire installeret, det var kun installationsfilen.. Du har jo skrevet det i en af mine tråde før :) så jeg er klar over det.. Jeg takker for hjælpen karise, kommer du med et svar? :-)
Avatar billede SmokeyJoe Novice
29. maj 2010 - 14:57 #23
Men nu har personen været inde i mine ting igen..
30. maj 2010 - 10:52 #24
Du SKAL ændre password til ALT du bruger 'udadtil' !!!
Avatar billede SmokeyJoe Novice
31. maj 2010 - 18:27 #25
Har jeg gjort.. spændt på at se om det virker..
Kommer du med et svar karise_larry? - tak for hjælpen
31. maj 2010 - 19:29 #26
Ping...
(Det var et [svar]...)