Avatar billede velin Nybegynder
27. maj 2010 - 12:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Freelance inden for CMS søges

Vi er et reklamebureau med 2 ansatte, som ved siden af alt det trykte også laver hjemmesider i Dreamweaver. Men vi vil gerne kunne tilbyde vores kunder CMS systemer i stedet. Derfor leder vi efter en dygtig freelancer til et fast samarbejde som kan bygge en hjemmeside op i CMS efter vores design. Vi har kontor i Ølstykke (v/Roskilde). Vi er interesseret i at høre din pris eks. på en hjemmeside med 5 sider.

Skriv hvis det har interesse.
Avatar billede steent Nybegynder
27. maj 2010 - 12:18 #1
Jeg bor faktisk i Ølstykke.

Send en mail til steen@megasystem.dk, så vil jeg give jer et ring imorgen (fredag). Har travlt hele dagen idag hos en kunde i byen!
Avatar billede cpufan Juniormester
28. maj 2010 - 00:49 #2
CMS er jo et temmelig vidt begreb, er der et bestemt system I har i tankerne, eller skal det eventuelt være custom-made?

Joomla, drupal, wordpress er alle cms-systemer men med hver deres styrke og svagheder.

En webshop er en anden type CMS.

Indbyggede Rich-text editorer på kundens webplads på webhotellets server, er også en form for CMS.

CMS er blevet det store modebegreb, når der snakkes hjemmeside, og mange er store fortalere for at alle firmaer da skal have det på deres hjemmeside. Men det er faktisk meget få, der udnytter de muligheder som der nu ligger i det enkelte CMS.

Har I gjort jer overvejelser om hvad I forventer at CMS'et skal kunne?
Avatar billede it-michael Nybegynder
28. maj 2010 - 08:24 #3
Hej Velin

Jeg driver et firma der har specialiseret os i at løse netop freelance opgaver for små og mindre PR firmaer.

Jeg sidder sammen med min makker og 7 programmører i Bangkok, hvor vi er to danskere, som er igen på andet år,

Vi arbejder med vores eget CMS som er nemmere og bliver tilpasset til kundens behov, samt Joomla der egner sig godt til ikke nørder.

Derudover leverer vi også shopping carts, pt er det hovedsagligt osCommerce, Magento and Joomla/VirtualMart.

I er velkommen, kontakte mig hvis i har nogle spørgsmål.

Hilsen

Michael Jacobsen

skype; it-michael79
Dk tel. +45 3695 0399
Th Tel  +66 (0) 815 955 481
email; michael@outsource-it-to-thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2010 - 23:38 #4

      - jylland ?
Avatar billede velin Nybegynder
31. maj 2010 - 08:47 #5
Det vi har i tankerne er indtil videre bare simpelt hjemmesider som er brugervenlige for vores kunder, så de let selv kan gå ind og ændre. Det kan jo så være at vi på et tidspunkt skal bruge nogle større løsninger også afhængig hvad vores kunder ønsker.
Avatar billede velin Nybegynder
31. maj 2010 - 08:48 #6
T4NK3R... jeg er ikke helt med mht. hvad du skriver ?
Avatar billede cool-it Nybegynder
02. juni 2010 - 12:13 #7
Hvad med at vise/tilbyde dine kunder Adobe Contribute
http://www.adobe.com/dk/products/contribute
så får de en brugervenlig WYSIWYG HTML-editor for under kr. 1500,-
Avatar billede webcreator Nybegynder
03. juni 2010 - 17:47 #8
Hej Velin.

Hvis I ønsker et simpelt og lækkert Content Management System, så vil jeg anbefale dig at kigge på http://sitemagic.dk

1) Det er utroligt nemt at sætte op og kræver ingen database
2) Det er nemt at udvide med nye designs og funktioner
3) Det er gratis (dog kr. 99,- for at slippe for reklame)

Hvis I har styr på CSS, så kan I selv ændre designet med Sitemagic Designer, som kan ses her: http://sitemagic.dk/Udvidelser.html

Jeg tror at Sitemagic CMS vil være helt ideelt til Jer. Jeg kan hjælpe med tilpasninger til kr. 400,- i timen excl. moms - jeg er dog sikker på, at I kan komme et godt stykke uden min hjælp.

Hop eventuelt direkte til online-demoen her:
http://codemagic.dk/smcmsdemo/index.php?SMTpl=BasicLeftMenu

God fornøjelse :-)
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
10. juni 2010 - 10:02 #9
Hejsa

Jeg vil også gerne have en snak med jer.
Send gerne kontakt info på lars@yoda.dk

tror jeg har den perfekte løsning
Avatar billede velin Nybegynder
14. juni 2010 - 20:35 #10
Hej Alle

Tusind tak for jeres svar, men vi har fundet en løsning på hvad vi gør.