Avatar billede nilsen Nybegynder
27. maj 2010 - 08:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

musikkprogram

gm
Jeg skal ta opp en konsert fra p2, og trenger et dertilegnet godt program (gratis), musikken skal senere brennes på en cd
Nilsen
Avatar billede 50ccm Juniormester
27. maj 2010 - 09:14 #1
Prøv Audacity det er et godt gratis program, til og optage lyd fra diverse kilder.

http://audacity.sourceforge.net/
Avatar billede claes57 Ekspert
27. maj 2010 - 10:25 #2
nogle udsendelser ligger på radioens hjemmeside som podcast eller til download som mp3. Det er langt hurtigere at hente, så tjek det lige først.
Avatar billede nilsen Nybegynder
27. maj 2010 - 14:45 #3
gdi
Så vidt jeg forstår er audacity et redigeringsprogram, musikken må først lastes ned på hd - deretter kan ac overta.
Jeg kan bruge programmet til å redigere musikken, så vg giv et svar så er poengene dine.
claes57
det kan jeg ikke riktig finde ud av på p2
Forøvrig fant jeg et godt program
screamer radio
Enkelt at bruge, og hurtig til at finde frem
Nilsen
Avatar billede 50ccm Juniormester
27. maj 2010 - 14:57 #4
ok fint ja det er et redigerings program men Audacity kan nu også godt optage lyd, du kan se mere om det her.

http://audacity.sourceforge.net/about/features