Avatar billede macteddy Nybegynder
26. maj 2010 - 22:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win 7 glemmer brugernavne osv

Hej

Min windows 7 har det med at glemme mine brugernavne, kodeord og andre ting jeg har bedt den om at huske.
Når jeg skal på min netbank, skal jeg også ind og finde nøglefilen manuels selv hvergang.

I starten huskede den disse ting fint....

Er der nogle indstillinger jeg bør ændre på for at få den til det igen ?
26. maj 2010 - 22:19 #1
PS: Med hvilken Browser ?

... har du CCleaner ell. lign. til at starte automatisk (i baggrunden) ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. maj 2010 - 22:22 #2
Du har vel ikke sat internet explorer til at slette browserdata ved afslutning?
Avatar billede macteddy Nybegynder
26. maj 2010 - 22:32 #3
Jeg bruger explorer, og bruger ikke cc cleaner eller lign.
Og den er ikke sat til at slette browserdata ved afslutning.
Avatar billede macteddy Nybegynder
19. januar 2012 - 10:10 #4
Lukket