Avatar billede joaqin Nybegynder
26. maj 2010 - 06:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Pil tilbage i explorer 8

Hej Alle eksperter

Når jeg søger på f.eks Jysk, Bilka , Netto, etc. Kommer siden frem

Men hvis jeg trykker pil tilbage, bliver siden stående, og går ikke som normalt tilbage til de øvrige søgeresultater??

Jeg bruger google

Underligt ikke

Mvh

Joaqin
26. maj 2010 - 06:11 #1
... trykker pil tilbage... - du mener vel [BackSpace] / "SletteBagud" knappen ?
Avatar billede joaqin Nybegynder
26. maj 2010 - 06:22 #2
Jeg mener den blå pil øverst til venstre i skærmbilledet
Avatar billede theolivermand Nybegynder
26. maj 2010 - 06:44 #3
Den er da grøn
Avatar billede theolivermand Nybegynder
26. maj 2010 - 06:45 #4
Prøv at opdatere din computer.
Det virkede ved mig for to år siden.
Det samme skete nemlig også for mig.
Avatar billede joaqin Nybegynder
26. maj 2010 - 06:47 #5
Hej Når du siger opdaterer. Ja så er alle mine drivere etc. og opdateringer til windows opdateret
Avatar billede joaqin Nybegynder
26. maj 2010 - 06:48 #6
Ja og  [BackSpace] / "SletteBagud" knappen , for heller ikke skærmbilledet tilbage
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2010 - 06:50 #7
Prøv at klikke på den lille sorte pil til højre for "frem og tilbage knapperne".
Her kan du se hvilken side du går tilbage til.

Jeg vil tro det er en reklame-side der står øverst, så hvis du klikker på tilbage-pilen hurtig, to gange, vil jeg tro du er til søgesiden.

Håber det er til at forstå........
Avatar billede joaqin Nybegynder
26. maj 2010 - 07:02 #8
Ok Når jeg trykker på den pil så kommer der en del sider frem. Også google søgesiden. Det er bare underligt den gør det. Det har den aldrig gjort. Jeg har altid brugt pil tilbage knappen. Hvis du ved hvordan man får den tilbage til "standard" så mådu gerne skrive det

Men Du må oprette svar for points
mvh
Joaqin
Avatar billede Jensen DK Novice
26. maj 2010 - 07:18 #9
På flere reklame sider bliver den stående når man klikker på retur pilen, men hvis man venstre klikker flere gange hurtigt så skifter den.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. maj 2010 - 07:20 #10
Prøv det her.
Start explorer og gå i funktioner internetindstillinger-avanceret og nulstil.
Genstart IE.
Avatar billede joaqin Nybegynder
26. maj 2010 - 07:54 #11
Ok indtil nu er det kun vejmand´s indlæg der fungerer, har prøvet at nulstille IE
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. maj 2010 - 08:31 #12
Det sker også ofte for mig så er med på en kigger
når det sker ser det sådant ud under pilen under history back

NASA- NASA TV
http://www.google.dk/url?sa=t&source=we
nasa-Google-søgning

her er det ligegyldig hvor mange gange jeg trykker tilbage
Avatar billede joaqin Nybegynder
26. maj 2010 - 08:46 #13
Det bliver vejmand der skal smide et svar for Points

tak for deltagelsen til jer andre

mvh
Joaqin
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2010 - 09:15 #14
Det der sker er, at den side som google linker til er en "launch page".
Den undersøger din browser (med jaascript) og beslutter hvilken side di egentlig skal se, og redirigerer dig så til dén.

Men det går så hurtigt at du ikke lægger mærke til det.

Når du så forsøger at bakke, ramler du ind i samme launch page igen, som gentager manøvren.

Der er tale om dårlig kode - for det er pisseirriterende OG unødvendigt.

Send en klage til dem (brug ordene "browser hijacking" og nævn Computerwørld og Ekstrablabla)
- hvis du er dén type :)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. maj 2010 - 13:46 #15
Oki, svar kommer her.  :-)