Avatar billede MartinDahl909 Nybegynder
25. maj 2010 - 21:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Visning af flytbar disk i Denne Computer uden at der er nogen

Efter jeg formaterede min computere er den efter hver opstart begyndt at vise "Flytbar disk (E:)" (som det kan ses på dette billede: http://img704.imageshack.us/i/flytbardiskfejl.jpg/ ).

Når jeg dobbeltklikker på den, kommer der en pop-up-boks, hvor der står: "Indsæt en disk i Flytbar disk (E:)".

Hvis jeg indsætter eksempelvis et USB-stik eller sætter en ekstern harddisk til, lægger den sig som endnu et drev, som fx på billedet, hvor et USB-stik lægger sig på G:.

Jeg kan nemt højreklikke på drevet, og trykket enten "Skub ud" eller "Sikker fjernelse", hvorefter drevet forsvinder, men efter hver genstart/opstart, er den der igen.

Mit spørgsmål er således, hvordan jeg får det til at stoppe.
Jeg tænkte selv på noget inde i diskhåndtering, hvor den flytbare disk figurer forneden, men ikke foroven (se her: http://img88.imageshack.us/i/flytbardiskfejl2.jpg/), men er lidt bange for at gøre noget forkert.
Avatar billede aners Nybegynder
25. maj 2010 - 21:39 #1
Kortlæser.
Avatar billede MartinDahl909 Nybegynder
25. maj 2010 - 21:50 #2
Du havde ret, det var min kortlæser. Dog mener jeg dit svar kun var halvt, da du ikke svarede på, hvordan jeg fik det væk, men kun hvad det var.
Da dit svar dog ledte til løsningen, omend jeg selv skulle finde ud af resten, samtidig med at det kun gælder 30 point, får du dem alle.

Tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2010 - 22:02 #3
Hvorfor skulle man dog også fjerne sin kortlæser?
Avatar billede MartinDahl909 Nybegynder
25. maj 2010 - 22:14 #4
Jeg må indrømme aldrig at have brugt min. Det kan være fordi den tager for få kort, eller fordi et USB-kabel (i mellem fx kamera eller mobil og computer) gør det netop lige så godt.

Lige meget hvad, bør man vel svare på spørgsmålet, NÅR det nu er det, der spørges om, lige meget hvad man så selv synes om det, så spørgeren selv kan tage stilling til situationen derfra.
Avatar billede js_delphi Nybegynder
26. maj 2010 - 00:05 #5
Se, det kan man kalde en velovervejet pointfordeling...
Avatar billede MartinDahl909 Nybegynder
26. maj 2010 - 00:26 #6
Ironi?