Avatar billede barneywest Nybegynder
25. maj 2010 - 12:45 Der er 3 kommentarer

Hjælp til Microsoft windows server oplæring.

Hej alle sammen

Jeg har brug for hjælp til at sætte en Microsoft Windows Server 2003 eller 2008 op.
Jeg har ingen erfaring med dette, så jeg søger en mentor til at guide/undervise mig i det. Det skal være online. hjælp/undervisning. Venligst kontakt mig på barneywest@hotmail.com

M.v.h.

Barney West
Avatar billede chalde Seniormester
25. maj 2010 - 12:52 #1
Hvis du ikke fanger nogen, så kan følgende anbefales:
http://www.windowsnetworking.com/
http://www.trainsignal.com/Default.aspx
Avatar billede barneywest Nybegynder
25. maj 2010 - 13:21 #2
Tak for de gode links. Jeg vil gå igeng med at læse lidt dem, og se om det kan hjælpe mig.
Avatar billede barneywest Nybegynder
25. maj 2010 - 13:34 #3
Hej igen

Glemte at skrive hvad jeg skal bruge serveren til. Jeg rejser en del i udlandet, og vil derfor gerne have mulighed, for at se dansk tv. Dette kræver jo en dansk ip adresse, så iflg. mine undersøgelser, skal man have en proxy el. vnp server ti dette.