Avatar billede gba Nybegynder
21. juli 2001 - 15:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

h programmer?

jeg vil gerne være hvid hacker så er der nogle der hved hvor jeg kan finde hacker programmer hvor der ikke skal være en patch på den anden pc
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. juli 2001 - 15:06 #1
Prøv at vælge et andet forum, det er ikke noget der hører til på eksperten !

Hvad er en hvid hacker ?
Findes der også blå ?

//Anders
Avatar billede bobbedude Nybegynder
21. juli 2001 - 15:07 #2
vladimirr >>  Han mener White Hats !!
Avatar billede bobbedude Nybegynder
21. juli 2001 - 15:10 #3
kik på www.wild-game.dk
Vælg Det hemmelige rum her er links til forskellige Hacker grupper, både White og Black.
Evt prøv Blandede Internet Sider her er også et par gode links.

Ps. White hats er faktisk nogte ret seriøst.
Avatar billede zeth Nybegynder
21. juli 2001 - 15:11 #4
lær at kod c++ eller sådan noget, og læs en masse hacker tuts, masser! hacking er ikke noget man lærer på en dag, en uge, en måned eller et år.. det tager LANG tid at lære...
Avatar billede gba Nybegynder
21. juli 2001 - 15:11 #5
en hvid hacker er en der hacker for at finde steder hvor der er miligt at komme ind og lave en patch for at gøre der mere sikkeret
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. juli 2001 - 15:17 #6
Og hvis ikke den hvide hacker er MEGET dugtig kan han nemt komme til at ødelægge noget idet han \'leder efter huller\'.

Hvis det sker er han præcis lige så skyldig som en \"sort hacker\" der gør skade med vilje.
Avatar billede gba Nybegynder
21. juli 2001 - 15:18 #7
til bobbedude
har du en mere presis adr
Avatar billede prodic Mester
21. juli 2001 - 15:19 #8
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål

Gad vide om h-programmer ikke kan anvendes til at fremskaffe informationer der kan bruges til ulovlige formål.
OG gad vide om det overhovedet er lovligt, at skaffe sig adgang til andre folks servere/computere uden deres samtykke.
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. juli 2001 - 15:22 #9
Det er helt klart ikke lovligt.
Ligesom det ikke bliver lovligt for mig at bryde ind i din lejlighed \"når bare jeg ikke tager noget\".

Den var oppe at vende i Computerworld for ikke så længe side. Sultne \"Sikkerhedsfirmaer\" der brød ind og så gik til firmaet for at sælge deres \"løsning\". IKKE lovligt.

mvh JakobA
Avatar billede gba Nybegynder
21. juli 2001 - 15:23 #10
til prodic
det jeg skal bruge det til er lovligt og til for at hjælpe andre
Avatar billede bobbedude Nybegynder
21. juli 2001 - 16:15 #11
Arrg det er jo det gda >> starter med at sige White Hats som jo ikke gør noget først uden at få lov først. Jeg har da set spørgsmål om hvordan man pinger og ftp\'er fra en dos promt det kan da også misbruges.
gda kan selvfølig være fuld af løgn men man må da give fyren en chance.
Kik evt på www.esec.dk som udfører scanninger mod server for at finde huller http://www.esec.dk/Ydelser/andre.htm#firewall det er der ikke noget ondt i men tværtigmod kan der komme noget godt ud af det. Bedere sikkerhed.
esec er jo en slags white hats.
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. juli 2001 - 16:27 #12
bobbedude >>
Det er ikke så meget et spørgsmål om gba er troværdig eller ej.
Spørgsmål og svar her på eksperten ligger offentligt og hvemsomhelst kan komme ind fra gaden og læse dem. og så bruge eller misbruge det di finder efter behag.
Derfor må vi ikke lægge ulovlig info her. (det gør du nu vist heller ikke:)