Avatar billede nuckiear Nybegynder
20. maj 2010 - 23:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Iphone kan ikke kobles til computer

Hejsa.
Jeg har haft min iphone koblet til computeren og brugt itunes uden problemer. Så lige pludselig idag sagde den USB enheden blev ikke genkendt i alle usb porte... Jeg har så søgt lidt rundt omkring, og dermed prøvet at afinstallere mine usb driver og genstarte computeren, det hjalp ikke. Derefter prøvede jeg at reinstallere itunes, det hjalp hellere ikke. også har jeg prøvet at tømme windowsupdate for opdateringer, det hjalp hellere ikke. Nu skriver den ikke engang USB enheden blev ikke genkendt mere, nu sker der bare intet når jeg sætter den til...

Hjææææææælp.....

Kører Windows Vista Home
Avatar billede elbamsen Nybegynder
21. maj 2010 - 00:34 #1
hvad står der i enhedshåndtering. prøv evt at fjerne den og genstart
Avatar billede nuckiear Nybegynder
21. maj 2010 - 01:01 #2
Jamen det var jo det jeg skrev jeg har prøvet :)
Avatar billede nuckiear Nybegynder
21. maj 2010 - 10:30 #3
Please help!!!!!
Avatar billede nuckiear Nybegynder
29. juni 2011 - 15:27 #4
lukket