Avatar billede thuskjaer Nybegynder
21. juli 2001 - 13:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TV-out virker ikke!!

Jeg har et ASUS Geforce DDR (V6800 Deluxe), hvor jeg gerne vil til at benytte TV-out funktionen igen, så jeg skiftede drivere fra Detonator 3 til ASUS\'s egne drivere. Men jeg kan ikke få skidtet til at virke. Jeg har slet ikke muligheden for at skifte over til tv. Jeg kører Windows 2000, og det virkede førhen på W2K...

Mine specs:

T-bird 1@1,27GHz
256MB PC-133 RAM (apacer)
Soltek SL-75KAV...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
21. juli 2001 - 13:33 #1
Lytter lige med (har samme problem, men har ikke gjort noget ved det...)

::sunlock.dk::
Avatar billede hypermind Nybegynder
21. juli 2001 - 13:34 #2
Prøv at checke http://www.tweakfiles.com/video/detonatoruninstaller.html - Her har du mulighed for at fjerne detonator driverne og give plads til at installere de originale ASUS drivere
Avatar billede thuskjaer Nybegynder
21. juli 2001 - 13:56 #3
Det hjælper ikke, men tak alligevel...
Avatar billede casperwollesen Nybegynder
21. juli 2001 - 14:08 #4
Er dette noget du kan bruge ?

http://www.tvtool.de/index_e.htm

/Casper
Avatar billede thuskjaer Nybegynder
21. juli 2001 - 14:34 #5
Yes. Takker mange gange du har redet mit liv (altså... ja). 60 point til dig :)
Avatar billede casperwollesen Nybegynder
22. juli 2001 - 12:16 #6
Det var da nu så lidt.