Avatar billede VoiZ Nybegynder
19. maj 2010 - 19:58 Der er 2 kommentarer

FEJL Under start op af maskine

Goddag Eksperter -

Jeg har for nogle timer siden, haft et problem med min bærbar.
Inden jeg slukkede den tog jeg min mus ud, og da jeg tænder den
bliver den ved med at køre start reperation, jeg har prøvet
følgende...

Holde F8 nede . og vælge alle funktioner en af gangen uden held.
Lade den køre start rep. og den siger fejl,
hvor at systemafbildning samt, systemgendannelse og alle de andre
mulighed inde for avancerede startup indstillinger under start rep, skriver den også fejl den angivende sti ikke fundet , noget med .  0x8007002
Nogen idér til noget hjælp.. ?
19. maj 2010 - 20:16 #1
Velkommen til E. ...

Til yderligere info: Hvilket system ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede VoiZ Nybegynder
19. maj 2010 - 20:26 #2
win vista